Учням
Правила безпеки під час війни для підлітків
У разі надзвичайної ситуації або війни
Домашнього насильста можна уникнути, якщо жертва не буде мовчати
У випадку домашнього насильства можна звернутися:
- до Національної поліції за номером 102 та повідомити про факт насильства;
- на Урядовий контактний центр 15-47, де цілодобово надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства та психологічної допомоги потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям;
- до безкоштовного номеру системи безоплатної правової допомоги 0 800-213-103;
План роботи шкільної бібліотеки Ліцею №3
Березень – Травень 2022 року (дистанційно)
№ |
Дата |
Назва (вид роботи) |
Примітки (посилання) |
1 |
25.03 |
День читання Толкіна |
library_lyceum3 |
2 |
29.03 |
День народження Марійки Підгірянки |
library_lyceum3 |
3 |
01.04 |
День народження Миколи Гоголя |
library_lyceum3 |
4 |
02.04 |
Міжнародний День дитячої книги |
library_lyceum3 |
5 |
04.04 |
День народження ірландського письменника Томаса Майна Ріда |
library_lyceum3 |
6 |
05.04 |
День народження Анатолія Шияна |
library_lyceum3 |
7 |
10.04 |
Самоосвіта за темою «Навчання з попередження ризиків, пов’язаних із вибухонебезпечними предметами» |
Асоціація саперів України |
8 |
11.04 |
Міжнародний день визволення в'язнів фашистських концтаборів |
library_lyceum3 |
9 |
18.04 |
День народження Уляни Кравченко |
library_lyceum3 |
10 |
18.04 |
Міжнародний день пам'яток і визначних місць |
library_lyceum3 |
11 |
22.04 |
День Землі |
library_lyceum3 |
12 |
25.04 |
День народження Миколи Трублаїні |
library_lyceum3 |
13 |
26.04 |
День Чорнобильської трагедії |
library_lyceum3 |
14 |
30.04 |
День прикордонника України |
library_lyceum3 |
15 |
05.05 |
День народження Юрія Липи |
library_lyceum3 |
16 |
08.05 |
День пам'яті та примирення |
library_lyceum3 |
17 |
08.05 |
День Матері в Україні |
library_lyceum3 |
18 |
09.05 |
День перемоги над нацизмом у другій Світовій війні |
library_lyceum3 |
19 |
11.05 |
Перегляд відео «Сучасні моделі книжкових виставок» |
https://www.youtube.com/watch?v =KY3_TICMc5A |
20 |
12.05 |
Самоосвітня робота в мережі Інтернет. Вебінар для бібліотекарів «Інтерактив для батьків: читаємо, щоб зрозуміти» |
https://www.youtube.com/watch?v=mUcSjH_q0No |
21 |
16.05 |
День народження Ґурама Петріашвілі, грузинського поета та казкаря |
library_lyceum3 |
22 |
17.05 |
День народження Анатолія Дімарова |
library_lyceum3 |
23 |
19.05 |
День вишиванки Інтерактивна гра |
library_lyceum3 https://learningapps.org/view25248571 |
24 |
24.05 |
День народження Михайла Стельмаха |
library_lyceum3 |
25 |
24.05 |
День слов’янської писемності і культури |
library_lyceum3 |
26 |
30.05 |
Оголосити графік здачі підручників |
ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ Дуже важливо знати, як виглядають вибухові пристрої, де вони можуть бути та як не стати їх жертвою. Ця інформація може не лише врятувати ваше життя, а й допоможе вам захистити близьких людей. Адже люди стають жертвами вибухів переважно через порушення елементарних правил мінної безпеки. Міна – прихований пристрій, який може вибухнути й важко травмувати чи вбити, якщо на нього наступити, узяти в руки, зачепити чимось або навіть проїхати поруч на автомобілі. Може бути на землі, у землі або у воді. Окрім мін, є й інші вибухонебезпечні предмети: нерозірвані й покинуті боєприпаси, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки. |
|||
5 ФАКТІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ВРЯТУВАТИ ЖИТТЯ
|
|||
1 |
Навіть якщо небезпечний предмет не вибухнув від першого дотику, немає гарантій, що це не станеться пізніше. Тому ніколи не беріть їх у руки. |
||
2 |
З часом міни та вибухонебезпечні предмети ржавіють і втрачають колір, але вони все одно залишаються небезпечними. |
||
3 |
Будь-який покинутий предмет може виявитись вибуховим пристроєм – навіть дитяча іграшка, яку ви або ваша дитина знайшли на вулиці чи в під’їзді. Будьте обережними й навчіть правил безпечної поведінки ваших дітей. |
||
4 |
Вибухонебезпечні предмети можуть вибухнути від найменшого фізичного впливу на них. Побачили вибухонебезпечний предмет? Відійдіть якнайдалі та повідомте про знахідку, зателефонувавши 101. |
||
5 |
Навіть маленькі елементи боєприпасів, такі як підривники й запали, дуже небезпечні. Дивіться під ноги! |
||
НЕБЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ
Міни та інші вибухонебезпечні предмети можуть бути в таких місцях: |
|||
Колишні військові позиції та оборонні укріплення |
Поля |
Ліс |
|
Водойми |
Ґрунтові дороги й узбіччя |
Руїни, занедбані споруди й будівлі #stopMina |
|
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Вінницької області |
|||
ЩО РОБИТИ Основна причина нещасних випадків від вибуху міни або інших вибухонебезпечних пристроїв – це грубе порушення елементарних правил безпеки. |
||
ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ 6 ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПРАВИЛ: |
||
1 |
НІКОЛИ |
Не панікуйте в небезпечній ситуації. |
2 |
НІКОЛИ |
Не ігноруйте та не прибирайте попереджувальні знаки. Цим ви наражаєте на небезпеку себе й інших людей. |
3 |
НІКОЛИ |
Не підбирайте, не збирайте й не торкайтеся мін та інших підозрілих предметів. Це може коштувати вам життя. |
4 |
НІКОЛИ |
Не намагайтесь розібрати або знешкодити знайдений предмет, вилучити з нього вибухівку або підривник. |
5 |
НІКОЛИ |
Не підпалюйте підозрілі предмети, не намагайтесь залити рідиною або засипати ґрунтом, накривати чимось або впливати на предмет звуком, світлом чи теплом. |
6 |
НІКОЛИ |
Не виконуйте жодні роботи поблизу підозрілого предмета, особливо ті, що можуть спричинити навіть незначне коливання ґрунту. #stopMina |
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Вінницької області |
Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів перших класів
Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів других класів
Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів третіх класів
Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів четвертих класів
Оцінювання результатів навчання учнів
Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ
Загальні правила поведінки
-
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
-
Вживання непристойних виразів і жестів- ознака невихованої та некультурної людини.
-
Школа — територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, в т.ч. ножам, вибуховим, вогненебезпечним речовинам, алкогольним напоям, цигаркам, наркотикам, токсичним речовинам.
-
У разі пропуску занять учень чи його батьки повинні повідомити про причину пропуску школи та надати класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.
-
Учні поводяться ввічливо, піклуються про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики — дівчаткам.
-
У школі учні поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч.
-
Учні бережуть майно школи, дбають про чистоту і порядок на території школи.
-
Привласнення чужих речей є непрпустимим. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
-
Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
-
Цькування, бійки, залякування та знущання над людьми є неприпустимими формами поведінки у школі та за її межами.
-
Скоєння дії, небезпечних для власного життя та здоров’я та оточуючих, є неприпустимим під час навчально-виховного процесу.
-
Учні записують домашні завдання в щоденник та старанно їх виконує.
-
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг, засоби індивідуального захисту.
Поведінка учнів на перервах
-
Під час перерви учень підтримує чистоту і порядок на своєму робочому місці; виходить з класу, якщо попросить вчитель; звертає увагу на зауваження чергового учня чи учителя.
-
Час перерви - особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, не заважаючи іншим.
-
Бігати по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор є небезпечним для учнів та оточуючих.
-
Під час перерви є неприпустимою формою поведінки штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
-
Школа-це територія, у якій не місце алкогольним напоям, цигаркам, наркотичиним речовинам та нецензурним словам.
-
Самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна є небезпечним для здоровʼя учнів.
-
На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, дирекції школи за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
Поведінка учнів в їдальні
-
Під час обіду в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
-
Учні шанобливо і з повагою ставляться до працівників їдальні.
-
Учні приходять в їдальню після закінчення уроку у визначений час.
-
Розмовляти під час обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
-
Вживати їжу і напої, придбані в їдальні або принесені з дому.
-
Учні прибирають зі столу посуд після вживання їжі.
-
Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
-
Приходити в їдальню у верхньому одязі не етично.
Правила поведінки учнів під час екскурсії
-
Під час слідування до місця перебування та назад дотримуватися правил дорожнього руху, не виходити на проїжджу частину.
-
Без дозволу керівника групи не залишати місця перебування.
-
В разі поганого самопочуття негайно повідомити керівника групи.
-
Дотримуватися правил пристойної поведінки та розпоряджень керівника групи.
-
Дотримуватися правил протипожежної безпеки під час розведення вогнища.
-
Дотримуватись правил поведінки під час виявлення незнайомих предметів, які можуть бути вибухонебезпечними.
Обов’язки чергового по класу
-
Чергові призначаються відповідно до графіка чергування по класу.
-
Черговий учень здає і приймає клас.
-
Чергові допомагають вчителю підготувати клас для наступного уроку, роблять посильне прибирання класної кімнати.
-
Під час перерви черговий учень (учні) провітрюють клас, допомагають вчителеві розвісити навчальний матеріал для наступного уроку, роздають зошити на прохання вчителя.
-
Наприкінці робочого дня чергові учні готують клас для наступного робочого дня (протирають пил з меблів, поливають квіти тощо).